Campagne 'We zien u graag in Roosendaal'
Inhoud welkomstpakket:
- Mooie shoppingbag
- Het "Verrassend Veel Roosendaal" magazine met 36 kortingscoupons
- Stadsgids met plattegrond, stadswandeling, shoproutes en waardevolle tips
- Inspirerende fiets- en wandelgids
- UITagenda zomereditie
- Lekkers uit Roosendaal
- Bovendien zaten in twee welkomstpakketten een cadeaubon van €50 van eetboetiek Festina Lente
Conclusie
De campagne ‘We zien u graag in Roosendaal’ heeft in totaal 236.360 mensen (unieke accounts) bereikt en is daarmee zeer positief uitgepakt. Beide video's hebben bovengemiddeld gepresteerd op het gebied van betrokkenheid en conversie. Daarnaast heeft de campagne gezorgd voor aandacht van BN de Stem dat het artikel schreef: Roosendaalse binnenstad ‘overstroomd’ door Belgen: ‘Ge hoeft niet ver weg om het goed te hebben, hè’