Kermis in Roosendaal 2024

Met bijna 100 attracties behoorde de Kermis in Roosendaal tot de top 5 grootste van Nederland. Van het Tongerloplein tot het Suikerplein kronkelde een kleurrijke slinger van plezier door de binnenstad.

Als Roosendaal Citymarketing zijn we trots dat we de communicatie en promotie rondom dit spraakmakende evenement hebben mogen verzorgen. Onze aanpak was gericht op maximale zichtbaarheid, zowel online als offline.

Onze inspanningen:

  • Outdoor media: Van citydisplays en digitale borden tot opvallende banieren door de hele stad - overal was te zien dat de kermis in volle gang was.
  • Social media: Met meer dan 25 posts op de officiële Facebook- en Instagram-kanalen van Kermis in Roosendaal hebben we inwoners en bezoekers geïnformeerd én enthousiast gemaakt. De likes, reacties en gedeelde berichten hebben onze boodschap ver gedragen: de kermis mocht je niet missen.
  • Crowd management & digitale schermen: Dit jaar hadden we met 12 digitale schermen langs de route een extra communicatiemiddel voor bezoekers tijdens de kermis. Deze dienden niet alleen als informatiepunt met actuele updates en openingstijden, maar versterkten ook de beleving met sfeerbeelden.

Om de promotie van de kermis in de komende jaren nog verder te versterken, hebben we nieuw foto- en videomateriaal ontwikkeld. Dit beeldmateriaal zet Roosendaal – zeker op het gebied van evenementen - sterker op de kaart en zorgt ervoor dat we de komende jaren nog meer bezoekers kunnen verwelkomen.

Wij kijken nu al uit naar de volgende editie van 5 t/m 11 september 2025.

Om deze webapp aan je beginscherm toe te voegen, tik op het delen-icoon en kies 'Zet op beginscherm'. Om deze webapp aan je startscherm toe te voegen, open het menu en kies 'Toevoegen aan startscherm'.