Hartverwarmend Roosendaal
Elk jaar brengt Roosendaal Citymarketing in december Hartverwarmend Roosendaal. Een overkoepelende campagne waarvoor wij ondernemers en organisaties inspireren, ondersteunen en verbinden. Het doel is om Roosendaal in de maand december nóg aantrekkelijker te maken voor zowel bewoners als bezoekers. De campagne loopt van de laatste week van november tot en met de kerstvakantie.
De kracht van samen
Met de campagne brengen wij zoveel mogelijk losse (promotie)activiteiten bij elkaar. We stimuleren ondernemers, makers en verenigingen aan te sluiten bij Hartverwarmend Roosendaal met bestaande of nieuwe activiteiten. Door verbinding te leggen, versterken we elkaar. Een opzichzelfstaande activiteit krijgt direct meer betekenis, kracht en impact door de kracht van samen. Bovendien profiteren zij door mee te liften met de algehele campagne. Deelnemende organisaties krijgen o.a. een speciale toolkit waarmee zij ook zelf hun evenement of activiteit nog beter kunnen promoten.
Promotie van jouw evenement
Al onze verschillende on- en offline kanalen staan de hele maand in het teken van Hartverwarmend Roosendaal. Denk hierbij aan de website Bezoek Roosendaal, social media, banieren, posters, borden langs de weg, advertenties en de UITagenda, zowel digitaal als geprint. De gedrukte UITagenda wordt vanaf eind november door een promotieteam verspreid en is de gehele maand beschikbaar op het station, in de parkeergarages, fietsenstallingen, bij de Designer Outlet, de ijsbanen en verblijfslocaties.
Inspiratiesessie
Na de zomervakantie organiseren wij elk jaar een inspiratiesessie waar iedereen met ideeën of plannen welkom is. Ook als je zelf niets organiseert kun je bij de sessie aansluiten. Wellicht doe je inspiratie op om toch nog iets op poten te zetten, kun je aansluiten bij een bestaand initiatief of iets betekenen voor een ander. En dat laatste is nu precies waar Hartverwarmend Roosendaal voor staat. Door het complete aanbod te bundelen en promoten, trekken we met elkaar extra bezoekers naar de stad én de dorpen van onze hartverwarmende gemeente.
Gezamenlijke publiekstrekker
Hoewel de campagne al in de laatste week van november van start gaat, is de echte aftrap van Hartverwarmend Roosendaal traditiegetrouw in het eerste weekend na Sinterklaas. Met de lichtjestocht, wintermarkt en andere activiteiten van het Hartverwarmend Festival weet de organisatie ieder jaar de harten van jong en oud te verwarmen. Voor de derde keer slaat een team van lokale ondernemers de handen ineen om samen met diverse partners te zorgen voor een unieke beleving waar de inwoners van Roosendaal ieder jaar weer naar uit kunnen kijken.